onsdag 7 augusti 2013

Gör om...

Ähh,,,
jag tog bort mitt förra inlägg då jag eg. var väldans positiv men en stund efter att jag skrivit det märkte hur negativ jag lät...?!
Hur som,
jag jobbar ganska mkt, har dock fått in en till tjej på jobbet å ligger timmässigt väldigt mkt bättre till än vad jag har gjort tidigare, jag är nu under 200 timmar/månad :)

Jag har bokat en resa till familjen då vi behöver träffas och umgås, är jag hemma är jag hela tiden tillgänglig för jobbsamtal- allt från enkla allergifrågor till beställning av varor...( och jo, jag vet att d ingår i min tjänst) Men ibland, som nu, efter en galet intensiv jobbsommar, med många hundra timmars övertid måste jag dra lite i bromsen för en vecka,,,
Så jag tar med mina finaste å drar på en charterresa en vecka å det ska bli galet underbart!

Och hur jag än gör, så väljer jag fel tidpunkt, men då mina barn knappt träffat mig i sommar, fanns det inget annat alternativ,,,
Nu fanns det förvisso bara några dagars spelrum och möjlighet för oss att åka, så då fick d bli så, vare sig jobbokningar, roliga fester lr möten med Sveriges konung,,,
( Näääe, jag har inga möten med kungen, dock har sambogubben fått den stora äran att, inte bara en, utan två! gånger få dinera med honom #stoltsambo )

Annars då?
Jo, nyss uppstigen ur ett långt bad, med öppet fönster å regnsmatter, tända ljus å ansiktsmask,,,
Himmelsfint!
Kramar...

Inga kommentarer: