lördag 24 augusti 2013

Alltså,,,
vad händer med dagarna?
Fort går dem iaf :)
Nu är vi mitt uppe i Strömmingsleken, nästa helg lyskväll å sen är hösten här,,,
har jobbat å jobbar hela denna helg, har sagt hejdå till lillasyster som flyttar t fjällen för mååånga månader framöver,,,
Har bakat t fotbollen (sonens), fixat en massa, tvättat och börjat packa för en veckas semester i värmen,,,
Ja ja, det är ett tag kvar innan vi åker, men eftersom jag jobbar fram tills dess att jag åker inkl. helgerna så läre jag ju börja så jag får med mig något mer än passet...
Ska bli nåt så fantastiskt skönt att komma iväg å släppa allt för första gången på många månader, men först läre jag vänta tills min kollega kommer åter, som drar t Mallis inatt, sen får jag åka när hon kommer åter på jobbet,,,Kan ju liksom inte lämna köket obemannat?! 
Nu hopp i sängen, imorgon långpanna å förhoppningsvis många glada gäster.
Kramar...

Inga kommentarer: