söndag 13 maj 2012

Filmtajm...

Det var ju det här m helgerna...
Ibland förstår jag inte vart de tar vägen???

Har hunnit med massa "måste" saker, men även trevligheter denna helg,,, hann dock inte allt tyvärr å det är jag ledsen för,,,men man måste även inse sina begränsningar...
Min fina Maria (stackarn) fick snällt lov att hänga m på sonens match om hon ville umgås, för mkt annan tid hade jag tyvärr inte över ens för henne :/ Men jag tror hon vart lite nöjd ändå, å gudbarnen hennes var överlyckliga att få umgås lite med henne/ att hon tittade på sonens match :)

Två dagar nu som jag ska njuta av ledigheten, med vad de än bjuder, promenad, tvättstuga, skjutsa kids t träning etc etc.
På onsdag är d dags för första passet på Albertina :) Sen är min gissning att jag helt plötsligt befinner mig i augusti månad,,,

Men nu tar vi en sak i taget!
Söndagkväll å filmen är i full gång :)

Kramar...

Inga kommentarer: