måndag 14 maj 2012

Äntligen :)

Ska jag få ut å flyga igen...
Denna gång återigen till Rhodos :) Om två veckor kommer vi redan vara på plats :)
Är nog så, att något med denna vackra ö, har fastnat hos mig, för det är tredje gången jag väljer att åka dit,,,(Jag som är så bestämd i min åsikt att testa nya ställen som kan vara ännu bättre...?!)
Denna gång dock på nytt ställe å nytt hotell, men vattnet som ni ser kommer nog vara lika fantastiskt vackert som alltid...
 Har sett solnedgången från lite olika länder, men aldrig har den varit lika magisk som på denna ö, nästan så det sprakar när solen "når" vattenytan,,,
 En drink eller två kommer resan nog också bjuda på...

Och för första gången så kommer vi åka, bara vi i familjen, har alltid åkt m flera eller m min fina Maria :)
Men nu ser jag fram emot mys m barnen, kortspel på balkongen, god mat, varm sol, bara få andas, leva fullt ut å njuta av de vackraste...
Längtar som en tok nu!
Kramar...

Inga kommentarer: