lördag 31 mars 2012

Tjaa...

Ja, det är jue eg. lördag men eftersom jag inte har lagt mig låtsas jag att det fortfarande är fredag ;)

Haft en trevlans jobbdag, for å hämtade kidsen, lite snabbhandling, for hem å påbörjade pizzabakning, kidsen var med å hjälpte till m allt :)
Efteråt satt jag en bulldeg å fick god hjälp av dottern,,,efter en stund kommer det fram att hon vill prova själv å tjaa, det är väl inte värre än så, än att vi sätter en till bulldeg, som hon får fixa själv :)

Så bullbaket som jag tänkte skulle gå fort, hahahahaaaa....tog oss 3 timmar, med all den degen ;)
Men nu har vi 3 olika sorters bullar, men d viktigaste var nog att Saga fixade kanelbullarna helt själv, med lite vägledning...Jättefina! ( De ligger dock i frysen, men måste nog knäppa ett kort å lägga in för att få er att förstå att jag inte överdriver nu ! )

Sonen satt under tiden vid köksbordet och gjorde en egen receptbok som han sen sålde till mormor:n för 20:- ;)
Lite tv-mys å bullätande senare, sov de gott i sina sängar, sambogubben kom hem å nu ska här minsann sovas...

Kramar...

Inga kommentarer: