torsdag 29 mars 2012

En braig dag :)

En kort en...
Har jobbat några timmar,myst ja verkligen myst med mina barn hela eftermiddagen, for upp på barnens simträning, for iväg å handlade lite efteråt, hem å kramades mera :)
Fick skattebeskedet idag :) Wiiie!!! Det är jue bara att buga å bocka för alla härliga arbetsgivare som betalat in way to mycket skatt ;)

Revenge som vuxenavkoppling på tv:n och jaa,,,
Idag har varit en bra dag!

Fina arbetskamrater, som är helt underbara! å mina älskade ungar som jag fått umgåtts en massa med idag!
Imorgon, sambogubben borta på jobb, hela dan å hela kvällen, jag jobbar några timmar, dagtid å minsann ska inte jag å kidsen baka pizza å titta på film imorgon?!
Jo, det ska vi :)

Å på torsdag kommer älskade syster m gotjejerna hem,,,finaste påsken!

Vart längre än kort, men så blire ibland...

Kramar...

Inga kommentarer: