onsdag 25 januari 2012

Jo Ni :/

Hmms...

Idag har bokstavligt talat varit en sämre dag,,,
å då menar jag inte sjukdom,,,
Det stavas ekonomi å papper, a-kassa, studielån, f-kassa, csn, fyra olika arbetsgivare som jag alla måste få tag på å skicka in arbetsgivareintyg etc.etc., fylla i här å fylla i där *suck*

4!!! timmar tog det mig att reda upp det mesta,,,haha ja för tro inte att jag är klar heller :/

Tog m mig kidsen å for å simmade å rensade huvudet lite, å himmel så skönt d var :)
På väg dit ett fint samtal, ödmjukt tacksam å hedrad, och jag ska göra allt för att de inte ska bli besvikna :)

Resten av veckan Funejobb, innan jag på lördag åker ner t fina Maria för lite partajande å trevligheter,,,
önskar jag kunde åka ner tidigare, men han däruppe, vill tydligen inte vara så god mot mig just nu...

Nåväl, jag överlevde den här dagen oxå,,,
nu tänker jag snart krypa ner i sängen, kolla lite på tv där å sova!

Kramar...

Inga kommentarer: