måndag 23 januari 2012

Bulle...

Bullar :)
Sonen mådde så dåligt idag när han kom hem från skolan, så jag "offrade" mig, ställde in min simträning och hans då, såklart,,,å bestämde att vi stannar hemma, myser å bakar bullar istället,,,
Satte en vetedeg, då sonen säger - Men mamma, nu mår jag mkt bättre, ska man bli en gladiator är d bra att simma vaa? tror jag åker iaf... 
*hrmpf*
Ja, men d var la bara att åka det å jag fick snällt stanna hemma å fortsätta m bullarna jag,,,

Vaniljbullar m rårörsocker, dessa ska d även ringlas över vanlig glasyr, innan de äts :)

 Hederliga kanelbullar

Men jag var inställd på träning, så för andra gången idag fick d bli en promme,,,
imorse vart den inte så lång, ner t Cfl å hämta hem bilen,
så det var skönt att klä på sig å ta en promme upp t de övriga på Hällåsen,
hahaha var även ganska skönt att åka bil hem, måste erkännas ;)
Nu, nyss svullat bullar å en kopp te, Guldbaggegalan på tv å en dusch...
Fint så!
Kramar...

Inga kommentarer: