onsdag 9 oktober 2013

Idag,,,
har jag tränat på att göra,,,
Ingenting!
Å kanske är det toppenbra med tanke på de enormt många och en del av dem ihållande hjärthuggen de senaste tre dagarna :/
Och ja, jag är rätt dålig på att göra ingenting,,,
många är stunderna idag, som jag tänkt:
Röja ur skrubben
Baka något, bara grejjen att baka liksom
Putsa fönster
Men näe,,,behövdes liksom inte,,,

Så jag har hängt med mig själv, sörplat kaffe, tristessätit chokladbollar, legat å suttit i soffan,,,
Jag har ju förstås hämtat sonen m kompis, försett alla barnen med middag innan den andra föräldern kom å tog dem vidare t Innebandyträningen i Bergvik *Toppensamarbete! Jag hämtar å ser till att dem får i sig mat, han tar dem till å från träningen :) Tack å bock! 
Hur som,,,
Var en hel evighet sedan jag hade en hel dag utan måsten, och det känns konstigt att bara vara, men säkert jättenyttigt på ngt vis oxå...
Imorgon saker inbokade, å tur är väl det, för en sån här dag, i taget räcker mer än väl...
Nu ska jag fortsätta hänga med dottern, ta en dusch å göra ingenting...Kanske att jag åtminstone läser lite bok...
Kramar...

Inga kommentarer: