onsdag 20 juni 2012

Ojsan...?

Jag var nog trött i natt, för när jag kollade mitt förra inlägg här, så var det inte många meningsuppbyggnader som var rätt?!
Nu är d jue så att jag svänger mig m ord här å där på min sida, *skriver lite som man prater ibland*, Men det var jue fantastiskt vad duktig jag var på att göra fel,,,*skyller allt på tröttheten*

Idag har d fixats å trixats en hel del, hämtade hem sonen strax efter lunch på fritids, sen har vi myst, lekt å busat hela dan på baksidan, glassätning, vattenkrig, darttävlingar å massa annat,,,
Maria kom å åt onsdagstacos med oss, massor tyckte vi om det, både finaste sällskapet och maten :)

Nu kom gubben i huset hem för en stund sen, å kanske är d nog dags att planera våra närmaste veckor framåt, å det mina fina, det är ingen enkel ekvation, m lite barnvaktsmöjligheter å två föräldrar som båda jobbar kvällar och helger,,,slitigt som tusan, men med massa vilja så funkar det för det mesta fint iaf...

Ha en fin afton!

Kramar...

Inga kommentarer: