torsdag 19 april 2012

Liten å ynklig...

Ja ni, här är inge roligt alls just nu...
Min kropp kollapsar...
Har en sådan smärta i ryggen så yrselattackerna kommer med finfin jämna mellanrum, kan knappt stå än mindre ligga :(
Inbillar mig fortfarande att det är förkylningen som satt sig på skelettet då jag även går med en lindad handled som är ond (överansträngning?) Men,,,! jag vill gärna koppla ihop alltihopa till att härröra från dumla flunsan??!

Ja, ni kanske skrattar åt mig å tycker att det låter patetiskt, hmm d kanske det är,,,
men ont har jag, förkyld å halsont har jag å ledsen blir jag...Å jag vill jue gärna finna ett svar på vad det kan vara,,,

Tanken och vetskapen att jag ska jobba hela helgen, stressar enormt när jag inte mår bra och jag brukar sjukskriva mig först när det är riktigt illa,,,så nu ber jag till han däruppe att det ska ordna till sig under natten?!

Tror jag måste fly verkligheten ett tag å fara till solen å värmen...

Kramar...

Inga kommentarer: